Sunday, March 8, 2009

aku bah ni........


erm.... actully aku x pandai blogging2 ni.........
tapi member ku semua mintak aku buat.......
terutamanya MINAH bernama DIANA NAUBI
ari2 kat Klz suh aku bt blog, NYAmpah aku!!!
aku xda benda nk crita sbnarnya.
nk di buatkn crita:::::::::::::
so 1stly izinkan la aku crita pasal aku.....
orang bilang if x kenal maka x cinta.....
tapi aku bukan nk ajak becinta pon......


ehem!
~ saidah an'nisaa nama sebenar....
~ ley pgl Eacha....Ecah....Cha...CaK....
~ daddyku Mr.Salam
~ ibuku Mrs.Nursiah
~ aku 21 lagi...bulan 4hb 11 bru aku 22thn, wah!!! sgt mcm tua' galli eh!!!
~ aku study at salah sebuah Universiti d selatan Malaysia (universiti tendang menendang)
~ hah!!! bukan nk kepoh @ mencapap tapi just nk ckp aku dh berpunya
~ erm aku ada Mr Black.....yg sgt gendut n sgt black....tapi aku Syg ma dia....
~ kenapa aku syg ma dia???? kenapa aku syg ma dia???kenapa aku syg ma dia???

.......................................#$%#$%#$%@@@@!!!&*&*&* SEBAB dia BEST!!!!....................hehehe


~ hah!!! benda paling penting!!! aku asal Tawau,SABAH!!! that's Y ayat aku sgt baku......
~ kalo nk tau aku dh 2X x balek raya, Coz daddy aku X bg aku balek.....
sobsob(ayat tik)....sedey owh....
~ mesti korg semo x perna rasa raya kt tempat org kn.....sgt best kot,ase cam kt Over Sea lak padahal Over The Sea jak hahahaha..........
Adi n Ciki kata aku ada HANTU....jeng2.....
HANTU MAKAN!!!!
tapi tu 5sem yg lepas la....skang ni aku dh insaf
hehehe kwn2 aku pgl aku Gmok,sbb aku Gmok sket dr dorg....
duhal berat badan aku dh IDEAL dlm BMI....hehehe poyo x tik???
penat doh nk kurus tapi member2 ku ni SEBEL sket....
aku mkn SEKECIPUT nasi dorg dh nganjing2!!!
panas beb!!! bak ayat2 org Sabah....(BIKIN PANAS)
tapi now berat aku dh 54kg(after jog n diet nasi) from 60 time cuti aritu......
aku nk turun 4 kg agy pas 2 baru aku happy!!!!

so kpd manusia2 yg membc blog ni...doakan makhluk ALLAH yg sorgni cpt2la kurus k.....



p/s: ini adalah senarai member2 KLzmate ku yg TUT!!!!.....
yana Pentipu!!!
tik Penjahat!!!
ciki Pengatal!!!
Adi Pengelak!!!
mok Pengejek!!!

tapi Eacha......Pemurah!!! hahahahahaha........

6 comments:

  1. eacha si jin makan.
    hahaha..
    keep it up & more updates please!

    ReplyDelete
  2. 1)jgn guna ayat aku.."sob2"
    2)mmg poyo...ak ideal gak ikut BMI ak..hahaha
    3)eaca=pemakan=pentipu=penggemok=pentido=pemls
    hahahahaha.....
    bagus2...more entry please!!

    ReplyDelete
  3. yeye jek ko tik

    BMI ko underwieght ok!!!

    ReplyDelete
  4. Hi, salam...^^
    ya, cak, kau ni perlu keep fit ald ...wakaka...

    ReplyDelete
  5. Saya linked you in my blogspot ya...^^

    ReplyDelete
  6. saidah ..aku tampar kau nnti..haha

    ReplyDelete